Czytało, czytało, tylko źle się wyraziło... Sprawa rozbija się o zepsuty laser i brak podłączonej zmieniarki, ażeby te mapy uruchomić. Właśnie dlatego poszukuję serwisu.
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
[Inne] Prośba o analizę logów
Zwiń
X
-
[Inne] Prośba o analizę logów
Kolega uskarża się, ze po przekroczeniu 100 km/h wpada w tryb awaryjny.
Po przeskanowaniu, wykasowaniu błędów auto po testach logowaniu nie złapało awaryjnego.
Zerknijcie proszę czy coś tam się dzieje:
Log (0 - 016,017,018)
Log (1 - 013,014,015)
Log (2 - 010)
Log (3 - 010,011,012)
Log (4 - 009)
Log (5 - 008)
Log (6 - 001,002,003)
Log (7 - 004,005,006)
Log (8 - 011)
Log (9 - 007,008,009)__________________________________
Witaj szkoło, żegnajcie kochane pieniążki.
-
wolno wstaje turbina- bardzo wolno- wykonaj log statyczny 011,
osobno dynamiczne 003, 008, 011, 10 i do tego 000.
i wykonaj je poprawnie od ok 1500obr na 3 biegu do ok 4200.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
Zamieszczone przez przemikCiezko mu bedzie na 3 biegu.... przy automacie.
Zrob 011 Basic Settings - statyczny.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
Komentarz